5 zasad, by zebrania firmowe były bardziej efektywne2016-10-13 13:37:57Niektórzy pracownicy uważają spotkania firmowe za stratę czasu i gotowi byliby zrezygnować z nich na rzecz bardziej produktywnej pracy. Mimo to, nawet jeśli spotkania nie przebiegają w sposób idealny, menedżerowie upierają się przy ich kontynuowaniu – dostrzegają w nich wartość. |
|
"Sukces to kwestia relacji międzyludzkich" - wywiad z Alexem Barszczewskim2014-04-02 14:23:07Wywiad z Alexem Barszczewskim pt. „Sukces to kwestia relacji międzyludzkich” dotyczący roli relacji międzyludzkich w osiągnięciu sukcesu zawodowego. |
|
Czy grozi Ci wypalenie zawodowe? Zrób test i dowiedz się.2012-12-06 11:21:53Wypala się zapał… |
|
Rozwój osobisty2011-11-07 11:02:40Jak rozumiany jest rozwój osobisty? |
|
Doktorantka z Mazowsza analizuje szkolenia2011-03-09 12:08:41Co takiego stało się ze współczesną kulturą, |
|
Konferencja - Ludzie w firmie i wokół niej2010-09-03 08:55:22Zapraszamy do udziału w dwudniowej konferencji „Ludzie w firmie i wokół niej…”, |
|
Techniki sprzedażowe - 5 najważniejszych, które musisz znać2024-03-08 13:43:03Techniki sprzedażowe to metody, strategie i narzędzia wykorzystywane w procesie sprzedaży w celu przekonania potencjalnego klienta do zakupu produktu lub usługi. Skuteczne techniki sprzedażowe mogą pomóc w budowaniu zaufania, pokonywaniu obiekcji klientów i zwiększaniu efektywności sprzedaży. |
|
Wspieranie rozwoju pracowników: siła narzędzi językowych w HR2024-03-04 16:44:17Rozwój pracowników jest kluczowym elementem sukcesu każdej organizacji, bo to ludzie są najcenniejszym kapitałem. |
|
Najlepsze praktyki obsługi klienta online. Poradnik dla firm internetowych2024-02-21 14:11:14W dzisiejszym świecie cyfrowym, gdzie konkurencja w przestrzeni e-commerce jest zacięta, jakość obsługi klienta online stała się kluczowym czynnikiem różnicującym marki. Dobra obsługa klienta nie tylko zwiększa szanse na powrót klienta, ale również buduje pozytywną reputację firmy w internecie. |
|
Jak zwiększyć zaangażowanie na Instagramie? Praktyczne wskazówki dla przedsiębiorców2024-02-20 14:35:51W dobie cyfrowej transformacji, media społecznościowe stały się nie tylko przestrzenią do dzielenia się osobistymi doświadczeniami, ale również potężnym narzędziem dla przedsiębiorstw, pozwalającym na budowanie marki, angażowanie się z klientami i promowanie produktów czy usług. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń relacje międzyludzkie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.